sobota, 28 lipca 2012

Pijana szczęściem naćpana szaleństwem. ;

Dzięki tym osobom którzy wpadli na mojego bloga .
Dedykacja dla Julki . Chciałaś to masz ;)

Są takie dni że bardziej mnie nie ma niż jestem

Jest ryzyko jest zabawa

Uśmiechaj się , bo kurewsko cudownie wtedy wyglądasz


                                                      


Generalnie jakby na to nie patrzeć, to mam to w dupie.


Przyszłość zaczyna się dzisjaj nie jutro.


Moje serce bije zupełnie bez sensu


Do pełni szczęścia został tylko jeden puzzel <3


Jeba*ne dno jest po to, Zeby się od niego odbić.


Niech kończy się świat pojutrze czy dziś nieważne.


Uśmiech jest największym majestatem wszechświata.


Uwielbiam łamać zasady, patrzeć w niebo.
Wracać do wspomnień i śmiać się z niczego



Niepełne szczęście to tak jak urwany pocałunek.


I złapać różowy balonik za sznurek i polecić nim na drugi koniec tęczy.




Ich historia pisana szminką do ust na lustrze w babskim kiblu.


Twoja piosenka co wieczór moja dobranocką




Czasem jest tak jak byc nie powinno




Czasami mam ochotę iść w cholerę ale nie wiem którędy.

Są chwile że czasem jestem a czasem mnie nie ma


Obiecuj tylko rzeczy niemożliwe ;
nie bedziesz sobie czynił wyrzutów.


Kobieta jest jak książka. Przeglądając, zawsze na coś natrafisz.

Najkrótszy wyraz "tak" i "nie" wymagają najdłuższego zastanawiania.


Śmiech nie jest wcale złym początkiem przyjaźni,
a napewno jej najlepszym zakończeniem.


2 komentarze: