poniedziałek, 6 sierpnia 2012

KOCHAM ten stan kiedy wszystko w dupie mam ♥

Hej ;) Nie było mnie tu kilka dni dlatego że wyjechałam nad morze . Dziś weszłam na bloga i postanowiłam dodać kolejną notkę . Jestem zaskoczona ponieważ tego bloga wyświetliło już ponad 200 osób . Dzięki . A teraz już  przechodzę do pisania notki. ;>

Po co ta złość , po co ten zamęt ? Jak coś zje*ałeś to napraw i idź dalej .



Nie ma powrotów, CZAS przecież nigdy nie zawraca.


Szału nie ma,ale kogo to obchodzi.


To jest zbyt piękne aby stało się rzeczywistością.


Nie bądźmy śmieszni mówiąc, że jest dobrze.

Krzyknij ' ej Ty ' a nikt się nie odwróci .. Krzyknij ' Ty ch*ju ' a odwrócą się wszyscy



Będę szczęśliwa, choćbym miała sobie to szczęście kurwa narysować.


Rok temu o tej porze wcale nie było chujowo.

 


Życie to nie bajka , każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć- życie niestety Nie.


Mam ochote na coś słodkiego... szkoda, że Cię tu nie ma !



melanż, lans, balet nie ważne jak to nazwałeś ;D



Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by pójść naprzód.
Życie jest piękne ' - czujesz ten sarkazm ?
Nie chcę w kłamstwie dłużej żyć
Już nie...


Bajerować to umiałeś .

no i znowu mam ochotę pierdolnąć uczuciami o ściane.


Chcę opalać się w blasku Twojej zajebistości! ♥


Ten świat musi chociaż raz zrozumieć mnie

Jednak musisz mieć coś w sobie, bo ciągle myślę o Tobie  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz