środa, 8 sierpnia 2012

Bo z Tobą chce odkryć trzynasty miesiąc, ósmy dzień tygodnia, i dwudziestą piątą godzinę doby ;3

Heeeejka wszystkim ;*


Zgubiła mnie ta cała pierdolona miłość do Ciebie.

Tak blisko a tak daleko


Jakbyś chciał, to byś zrozumiał

Przyszedł narobił syfu, odszedł.


Jak już będę u Ciebie na pierwszym miejscu to powiedz.


Zacznijmy tworzyć nowe wspomnienia.

Jestem egoistką chce Ciebie na zawsze, do końca.


Kocham patrzec na Twoje zdjęcie, wywołuje ono we mnie wspomnienia, przez które na palcach mam ciarki, a tęsknota rośnie z każdą minioną sekundą.



Nie potrafię z Ciebie zrezygnować przepraszam.



Bo bez Ciebie nie ma nic.


On jest moim wszystkim, bez Niego nic nie ma sensu


Mów do Mnie TAK, Bo lubię słów Twoich Smak.

Nawet lizak w kształcie serca łamie mi się w ustach.


Archiwum po brzegi zapełnione wygasłą juz milością.



Przytulił sie do niej tylko raz a ona zakochała sie w tym uścisku.




Piękne oczka, ładna mina- ta, a w środku kawał skurwysyna.


A dzisiaj znowu zachciałam Cię mieć.


Nigdy nie będziemy mieć kogoś na własność.


Do końca nie rozumiem tego, że patrzysz, ale za nic nie zagadasz.




Nawet sobie nie wyobrażasz ile radości sprawia mi to że poprostu jesteś.


Lubię dostać od Ciebie buziaka, czasem dwa, ewentualnie milion ;***



Spełniłeś jedno z moich marzeń- Kochasz mnie < 3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz