sobota, 11 stycznia 2014

Nie ma GAME OVER jest NEXT LEVEL ;*

Siemka ;d dziękuje wszystkim za głosy! :) miłego czytania ;)



Człowiek jest tym, o czym przez cały dzień myśli.




Godzinami szukała pretekstu by dopisać gwiazdkę przy dwukropku.



Życie nas bardzo zaskakuje, gdy otwiera przed nami przyszłość.. 
Czasem nie zdajemy sobie sprawy z tego, że coś się właśnie zaczyna..



Jak Ci się układa? Mam nadzieję, że jest git
 i że w przeciwieństwie do mnie ku*wa jakoś w nocy śpisz..


Pytam dlaczego,
 lecz znów odpowiedzi nie ma żadnej,
 wiem tylko jedno – że zawsze wstanę, gdy upadnę.


wszystko co było puścić z dymem, pierdolić ten cały sentyment ..



Pije by paść, padam by wstać, wstaje by żyć, żyje by pić!


może alkohol skraca życie, ale pozwala zobaczyć dwa razy więcej .

Ból. Musisz go pokonać, bo prawda jest taka
 że nie da się go ominąć. A życie ciągle przysparza nowych.


Najgorsze są chwilę,gdy leżę na łóżku, z słuchawkami w uszach, uświadamiam sobie, że do niczego nie dążę, że nie mam nikogo, komu by mnie brakowało, że tak naprawdę nie mam nic.



I nagle rodzi się ta pieprzona potrzeba, żeby z kimś być, bo samemu nie daje się rady.


W takim małym sercu, mieści się taka wielka miłość 


Kiedy wyliczam dary, które dostałam od losu... Ciebie liczę podwójnie

Sztuką jest kochać nie za wszystko lecz pomimo wszystkiego.

Tak trudno być wesołym, gdy po policzkach ciekną łzy..


Wierzchem swojej dłoni przejedź po moim policzku

muzyka zagłusza rzeczywistość. dlatego tak bardzo ją kocham.


Deszcz, smutna muzyka i wspomnienia same wracają..


Trenuj do końca, do upadłego, bo życie to walka, by dążyć do czegoś!  





Zapomnij o tym co było, nie myśl o tym co bedzie, żyj tym co jest





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz